آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»آموزش»آموزش كامپيوتر»تا ۱۰۰% تخفیف دوره CCNA Voice مهندس ال ط
تا ۱۰۰% تخفیف دوره CCNA Voice مهندس ال ط-pic1

تا ۱۰۰% تخفیف دوره CCNA Voice مهندس ال ط

دوره CCNA Collaboration
دوره CCNA Collaboration CICD، به آموزش مفاهیم Voice Over IP (VoIP) می پردازد. علاوه بر این، تنظیمات دو مرکز تلفن سیسکو به نام های CME و CUCM نیز در این کتاب مطرح میشوند. در صورتی که میخواهید وارد دنیای VoIP شوید و یا در محل کار، از سرویس VoIP استفاده کنید، این دوره بسیار برای شما مناسب و کاربردی است.
دوازدهمین دوره CCNA Collaboration CICD از یکشنبه، 18مهرماه آغاز خواهد شد. مدرس دوره، مهندس آل طعمه، مترجم و مولف کتاب CCNA Collaboration می باشند. مدت این دوره، 45 ساعت، روزهای فرد از ساعت 17 الی 20 می باشد. لازم به ذکر است از تجهیزات لابراتوار Voice در این دوره استفاده خواهد شد. همچنین کتاب "راهنمای آزمون بین المللی CCNA Collaboration" نیز به طور رایگان در اختیار دانشجویان این دوره قرار خواهد گرفت.
مخاطبین دوره:
مخاطبین این دوره، Adminهای شبکه و افرادی هستند که می خواهند با سیستم تلفنی VoIP آشنا شده و بتوانند راه اندازی، نگه داری و عیب یابی تلفن تحت شبکه را انجام دهند. مطالب، سناریو ها و نکات کلیدی که در این دوره مطرح خواهند شد، به شما کمک خواهد کرد تا به راحتی وارد بازار کار شوید. سرفصل های این دوره، مطابق سرفصل های کتاب CCNA Collaboration بوده و مطالبی از کتاب CVOICE (دوره CCNP Voice) نیز در این دوره مطرح خواهد شد. در مجموع، این دوره بیشتر بر روی مفاهیم Voice متمرکز شده تا دانشجو پس از گذراندن این دوره، بتواند هر سیستم تلفنی ای را تنظیم نماید.
لازم به ذکر است که پیش نیاز شرکت در این کمپ، گذراندن دوره CCNA R&S و یا داشتن اطلاعات و تجربه کاری در سطح CCNA R&S می باشد.
هزینه شرکت در این دوره، 900.000 تومان بوده که با احتساب 10% تخفیف جشنواره پاییزه، مبلغ 810.000 تومان می باشد.

تخفیف دوره: به ازای هر دانشجویی که از طریق شما در این دوره ثبت نام کند، 25% به شخص معرفی کننده، تخفیف داده خواهد شد. بنابراین با معرفی چهار نفر از دوستان خود و ثبت نام آنها در این کمپ، هزینه این دوره برای شما به صورت رایگان خواهد شد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر، با تلفن 86070324، قسمت آموزش تماس حاصل فرمائید یا عضو کانال https://telegram.me/datis_arad شوید.


آگهی دهنده: datis-arad
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - آموزش كامپيوتر در تهران
آدرس: تهران ، تهران - میدان هفت تیر - ابتدای بزرگراه مدرس - پلاک 5 - طبقه سوم
قیمت: 8100000
به روز شده در:۱۳۹۶/۵/۷
بازدید: 1769 بار
ایمیل:
نام
ایمیل
پیام
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.